Vodafone, Petrom si Pepsi pe podiumul Top Social Brands 2012

Revista Biz anunta astazi la conferinta Top Social Brands clasamentul celor mai active branduri in social media ce s-au remarcat pe parcursul anului 2011 prin campanii care au integrat inovativ in mixul de comunicare cele mai de impact strategii de social media, informeaza un comunicat emis de revista Biz.

Vodafone isi pastreaza pozitia de lider pentru al patrulea an consecutiv, pe locurile 2 si 3 plasandu-se Petrom si Pepsi – un brand nou intrat in top direct pe locul 3. Evolutii se remarca si in cazul Danone – care urca de pe locul 25 pe locul 5 – si Orange, care ajunge de pe locul 7 in clasamentul anului trecut pe locul 4 anul acesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

filip filip
acum 12 ani
Ft tare miscarea Pepsi Romania. La cat de mult s-au implicat anul trecut, nici nu ma asteptam sa nu fie printre primii 10!!


Branded


Related