Cifrele pauzelor publicitare

Reclamele romanesti la banci mizeaza mai mult pe oferta de credite si mai putin pe brand.

"Batalia se duce pe cimpul arid al comunicarii tactice, cu executii fara pretentii, menite sa puna accentul pe cifre pina la nivelul in care privitorul nici nu mai observa a carei banci a fost reclama", observa Irina Tomsa, copywriter Scala JWT, agentia care a realizat campania pentru Bancpost. Si Ema Prisca, senior copywriter Leo Burnett, responsabila cu ultimele reclame BCR, crede ca publicitatea se napusteste in zona de retail, iar bancile care vor sa devina branduri sint prea putine. "Publicitatea bancara se margineste a fi acum o batalie in dobinzi. Nu cred ca e si una foarte eficienta, cind cei care striga nu au voci suficient de distincte", adauga Ema Prisca. "Intr-un sistem bancar in care se lupta peste 30 de banci comerciale, nu este deloc usor. Bariera comunicarii intr-un limbaj corporatist este destul de greu de trecut", spune Adela Pascu, secretar general BRD.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related