Componente de augmented reality in activarile in-store Dr. Oetker dezvoltate de Outbox

Ca parte a promotiei "Primavara asta-i dulce, premii Paula ti-aduce" demarata de brandul Paula din portofoliul Dr. Oetker, echipa Outbox a dezvoltat in-house o aplicatie de augmented reality, informeaza un comunicat emis de Mercury360. Aplicatia poate fi accesata la punctul de premiere cu ajutorul unei tablete aflate in posesia promoterilor si permite consumatorilor ca prin scanarea markerului aflat pe flyerul primit la raft sa descopere premiul castigat in format 3D, vizibil prin camera foto a tabletei.

"Pentru ca Paula este un brand tanar si dinamic vrem sa aratam acest lucru consumatorilor nostri nu doar prin premiile oferite, ci si printr-o experienta de brand inedita. Ne-am dorit sa inlocuim metodele clasice de activare cu o tehnologie actuala, cu mult potential de dezvoltare, asa ca propunerea Outbox a fost primita cu mult entuziasm", spune Raluca Parvu (Product Manager, Dr. Oetker).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related