Lipton Ice Tea Ceai Verde cu Lamaie, promovat prin Scent Marketing

DDB Bucharest a creat campania de promovare a noului produs Lipton Ice Tea Ceai Verde cu Lamaie, informeaza un comunicat publicat pe websiteul MVCom. Campania cuprinde o componenta de ATL care include executii TV si OOH si care a rulat in perioada 3 aprilie – 14 mai, o componenta BTL dezvoltata de Whiteland BTL Services, o componenta de DM constand in actiuni de Scent Marketing si actiuni care presupun folosirea QR Codes dezvoltata de MVCom si o componenta de PR gestionata de GolinHarris.

Noul Ice Tea Ceai Verde cu Lamaie este un produs cu 30% mai putin zahar si se pozitioneaza ca prima bautura racoritoare din Romania care foloseste Stevia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Roxana Adam
acum 7 ani
Delicios si racoros. Mi-a placut aplicatia de pe facebook, cea cu Oracolul 2.0! Bestiala :) Atatea amintiri frumoase :)


Related