Noua campanie Jacobs 3 in 1 semnata CohnandJansen JWT invita tinerii la calatorii fara clisee

Noua campanie Jacobs 3 in 1 semnata CohnandJansen JWT invita tinerii la calatorii fara clisee

In noua campanie "Superinvitatie fara clisee", CohnandJansen JWT si-a propus sa creeze o promotie anti-cliseu in care participantii pot propune si castiga destinatii de vacanta neconventionale, informeaza un comunicat de presa emis de MakeSense PR. Campania se desfasoara in perioada 20 aprilie – 20 iunie, mediile de promovare fiind TV, radio, online, indoor si BTL.

Ideea campaniei a venit in urma unei cercetari pe internet ce a aratat faptul ca de multe ori ofertele sau concursurile premiaza participantii cu excrusii in aceleasi destinatii si sunt comuncate de cele mai multe ori sub aceeasi forma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pastel

pastel este o agentie de comunicare independenta, cu o istorie de peste 10 ani pe piata, care ofera experiente de brand integrate. La pastel credem ca ideile de succes sunt idei integrate. Acestea au puterea de a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related