Noua campanie Jacobs 3 in 1 semnata CohnandJansen JWT invita tinerii la calatorii fara clisee

Noua campanie Jacobs 3 in 1 semnata CohnandJansen JWT invita tinerii la calatorii fara clisee

In noua campanie "Superinvitatie fara clisee", CohnandJansen JWT si-a propus sa creeze o promotie anti-cliseu in care participantii pot propune si castiga destinatii de vacanta neconventionale, informeaza un comunicat de presa emis de MakeSense PR. Campania se desfasoara in perioada 20 aprilie – 20 iunie, mediile de promovare fiind TV, radio, online, indoor si BTL.

Ideea campaniei a venit in urma unei cercetari pe internet ce a aratat faptul ca de multe ori ofertele sau concursurile premiaza participantii cu excrusii in aceleasi destinatii si sunt comuncate de cele mai multe ori sub aceeasi forma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 13 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti din arii diferite,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related