Povestea lui Señor Account care isi propune sa creasca numarul de frunti descretite din publicitate cu 47,32%

Povestea lui Señor Account care isi propune sa creasca numarul de frunti descretite din publicitate cu 47,32%

Aveam in plan un material serios. Cu intrebarile batute in cuie, abordare directa, militareste si fara prea mult spatiu de manevre. Veni, vedi, vici. Ionut Bodonea (Copywriter, Eventures) e un strateg mai bun decat mine. Si-a invelit frumos ideile, le-a incadrat cu iscusinta intr-o poveste reusita si l-a facut pe El Senor Account sa fie mai sarmant decat ai putea crede despre un mexican mustacios si cu sombrero. Dar va povesteste el mai bine despre aventurile lui Senor Account pe care l-a lasat sa-si faca de cap pe pagina de Facebook a agentiei Eventures.

IQads: Cand ati lansat proiectul si cand se incheie?
Ionut Bodonea: Intr-o minunata noapte de aprilie, intr-un cotlon intunecat zacea un tanar copywriter. Aflandu-se in plin pitch, cu Facebook-ul deschis si cu mintea la vacanta de 1 mai, copywriterul deschise gura: "El Senor Account". Cuvintele parca au iesit singure, iar de atunci nu s-au mai oprit. Si cat timp aceste cuvinte vor iesi, El Senor va trai. Copywriterul inca lucreaza la Eventures.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Related