POLITAXI, campanie don’t drink and drive creata de Open View Studio pentru RFRD

POLITAXI, campanie don’t drink and drive creata de Open View Studio pentru RFRD

Cu mesajul "Tu alegi cu cine faci cunostinta in seara asta", o campanie initiata de Forumul Roman pentru Consumul Responsabil de Alcool (RFRD) si creata de agentia Open View Studio isi propune sa convinga soferii sa aleaga taxi-ul atunci cand au consumat alcool, prezentand totodata si alternativa intalnirii cu Politia Rutiera.

"Politia este primul avertisment atunci cand stii ca ai facut ceva gresit. Daca ai ajuns la Salvare sau Smurd deja solutia e tardiva... Alege sa pleci cu taxiul in loc sa pleci cu masina Politiei este o solutie foarte eficienta. Se potriveste si cu sloganul 'Alege viata' al Politiei Rutiere. Am facut o campanie ce cuprinde solutii si alegeri pentru ca n-am crezut ca o alta campanie sociala cu morti si sange isi va atinge obiectivul. Zecile de stiri socante de la noi din tara, pline de sange, cu accidente provocate de soferi care au baut alcool, ne-au facut prea insensibili", a explicat Alexandru Icodin (Creative Partner, Open View Studio).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related