"all originals represent"- un nou capitol al campaniei "adidas is all in"

"all originals represent"- un nou capitol al campaniei "adidas is all in"

Campania "all originals represent" ce s-a lansat in Statele Unite pe 1 august ii are ca protagonisti pe artista Nicki Minaj, rapperul Big Sean, formatia coreana 2NE1, jucatorul de baschet Derrick Rose si designerul american Jeremy Scott, informeaza un comunicat de presa emis de Bortun.Olteanu.

Campania "all originals represent" are ca element central spotul TV ce isi propune sa evidentieze creativitatea si originalitatea tinerilor din intreaga lume, din New York pana la Tokyo si de la Paris pana la Rio de Janeiro. O alta componenta a campaniei este platforma adidas.com/originals unde consumtaorii pot spune ce ii caracterizeaza, ca indivizi sau parte a unui grup.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related