Die kunstfabrik semneaza noua editie de ambalaje Prigat

Die kunstfabrik semneaza noua editie de ambalaje Prigat

Agentia de brand & corporate design, packaging si trade marketing die kunstfabrik a realizat noua editie de ambalaje Prigat nectar de fructe, Prigat juice si Prigat limonada, conform strategiei nationale a companiei PepsiCo Romania, informeaza un comunicat emis de agentie.

"Repozitionarea marcii Prigat, de la selling line-ul 'Mai mult fruct, mai multa energie' catre noul concept de comunicare integrata 'Chef de viata' a presupus si regandirea ambalajelor in asa fel incat acestea sa sustina promisiunea de marca. Tema cu care am pornit la drum a fost, foarte pe scurt, 'un pahar de suc natural Prigat este cel mai bun mod sa iti incarci bateriile si sa ai chef de viata'. Ceea ce se si 'citeste' pe fiecare sticla si cutie, pe intreaga gama Prigat. In cifre, proiectul Prigat 2012 a insemnat 3 produse (juice, nectar, limonada), o gama de 16 fructe si mixuri, declinate in 5 volume (0.25l, 0.5l, 1l, 1.5l, 2l), pe 3 tipuri de suport ambalaj (sticla, plastic, carton), adica foarte multe ore de creatie, declinare grafica si pregatire complexa pentru productie" spune Roland Kunst (Owner, die kunstfabrik).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related