Discovery Channel lanseaza rechinii virtuali pentru a promova Shark Week

Discovery Channel lanseaza rechinii virtuali pentru a promova Shark Week

Pentru a promova online Shark Week – saptamana dedicata programelor despre rechini – Discovery Channel Romania a dezvoltat un microsite dedicat si o aplicatie ce foloseste augmented reality prin intermediul careia utilizatorii pot include imaginea unui rechin in orice fotografie, informeaza un comunicat de presa emis de companie. Rezultatele partiale ale campaniei indica 8000 de download-uri ale aplicatiei pentru smartphone si peste 57.000 de vizualizari ale microsite-ului.

Reprezentantii companiei au declarat pentru IQads ca obiectivele campaniei sunt cresterea awareness-ului pentru brand-ul Shark Week care, desi are o istorie de 25 de ani in SUA, exista in Romania doar de 2 ani, si cresterea rating-ului emisiunilor din pachetul Shark Week fata de media saptamanala pe acelasi interval orar.

Microsite-ul sharkweek.discovery.ro este disponibil in perioada 7 – 31 august si include informatii despre rechini, dar si sectiuni cu concursuri si o transmisiune live dintr-un bazin al expozitiei "Ocean Voyager" din Georgia Aquarium (Atlanta, SUA) in care se afla mai multe specii de rechin. In fiecare zi incepand cu 13 august, la 10:30 si 15:00 (ora locala) utilizatorii pot urmari pe site hranirea rechinului-balena din acvariu.

Micro site-ul propune si o aplicatie de tip Augmented Reality prin care utilizatorii pot sa includa in fotografiile personale imaginea unui rechin obtinut dupa scanarea codului QR de pe site, Facebook sau in alte locatii offline.

De asemenea, utilizatorii pot castiga un echipament de scuba diving daca vor creste virtual cel mai puternic si istet pui de rechin, tinand cont de indicatorii de sanatate, greutate si IQ.

"Ca sa mutam accentul de pe senzationalismul dramatic asociat automat rechinilor, am decis sa activam publicul din online cu o aplicatie amuzanta. Aceasta iti permite sa-ti tachinezi prietenii de pe Facebook si totodata te obliga sa afli mai multe despre rechini. Astfel, educam publicul despre miturile care ii demonizeaza pe rechini si totodata ii facem pe romani sa se informeze intr-un mod distractiv. Pentru ca, pana la urma, singurul loc unde rechinii sunt o amenintare iminenta este Facebook", spune Corina Potarniche (PR Manager South Eastern Europe Discovery Networks, CEEMA)

"In Statele Unite Shark Week este un brand in sine creat de Discovery acum 25 de ani. Este un eveniment de televiziune asteptat de milioane de telespectatori, mai ales datorita campaniilor de marketing foarte indraznete din jurul lui. In Romania am difuzat si promovat Shark Week anul trecut pentru prima data. Reactiile au fost peste asteptarile noastre, atat din partea publicului, cat si din partea industriei, care ne-a premiat la Internetics pentru campania online de atunci. Anul acesta am vrut sa facem mai mult si mai bine. E vorba despre un microsite dedicat pe care sunt disponibile informatii despre emisiuni, dar si despre rechini, o aplicatie augmented reality prin care se poate 'interactiona' cu rechini si un joc in care iti dai prietenii de mancare la rechini. Mai mult, pe microsite avem si live streaming dintr-un bazin cu rechini din Atlanta, SUA", a declarat Ruxandra Mocanu (Consumer Marketing Manager, Discovery Romania).

La dezvoltarea campaniei au contribuit agentiile:

Httpool: Laurentiu Pop (Managing Director), Mario Timis (Multimedia Designer).

ARWorks: Vasile Hodorogea (Country Manager).

Headvertising: Serban Alexandrescu (Managing Partner), Diana Focea (Client Service).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related