Branduri care sunt pe faza: Lynx ii cere scuze printului Harry pentru ca il face irezistibil

Branduri care sunt pe faza: Lynx ii cere scuze printului Harry pentru ca il face irezistibil

Mai demult va povesteam cat de minunata poate sa fie publicitatea comparativa (vezi razboiul Coca-Cola - Pepsi), sigur, acolo unde e permisa. Vestea buna e ca pe meleagurile autohtone avem publicitatea conectata la actualitate care, folosita asa cum trebuie, poate sa fie cel putin la fel de juicy. Dar s-o luam cu inceputul, si-anume cu ad-ul care a declansat calatoria asta in cronicile publicitatii si a condus la descoperirea unor exemple foarte faine de advertising contextual.

Arata promptitudinea brandurilor

Stiti voi zicala aia care spune ca in viata ai o sansa si numai una? Pare-se ca e valabila si pentru branduri. Si oricine stie sa se foloseasca de ocazie devine hit pe Facebook si-si creste indicatorul de likeability. Cu putin noroc si vanzarile. Uite: a facut printul Harry al Regatului Unit al Britaniei o micuta plimbare in costumul lui Adam? Nimic mai potrivit ca sa introducem subtil si amuzant o glumita care sa faca valva in numele Lynx (AXE pe la noi), chit ca e pe spinarea unuia dintre membrii familiei regale. Si prin asta Lynx a demonstrat ca e la curent si stie sa profite de oportunite. A, si ca nu-i lipseste nici simtul umorului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related