
Articole care fac referire la LYNX

![[A fost odată în digital] Adrian Alexandrescu: Am lucrat de la 16 ani, din clasa a XI-a. Eram olimpic national la informatica, nu aveam un computer acasa, iar internet-ul il puteam accesa doar de la liceu](https://media.iqads.ro/2022/05/profile-photo-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Adrian Alexandrescu: Am lucrat de la 16 ani, din clasa a XI-a. Eram olimpic national la informatica, nu aveam un computer acasa, iar internet-ul il puteam accesa doar de la liceu

Sorin Lupașcu, DJ-ul discotecilor: La momentul ăla puteai să pui orice, la început de 1980. Au fost episoade de constrângere, dar nu atunci
![[Scoli alternative] Teodora Migdalovici, The Alternative School for Creative Thinking: "Scoala nu e un business, e o misiune"](https://media.iqads.ro/2019/06/teodora-migdalovici-cover-410.jpg)
[Scoli alternative] Teodora Migdalovici, The Alternative School for Creative Thinking: "Scoala nu e un business, e o misiune"

Înainte de Cannes Lions, câțiva dintre cei mai cunoscuți creativi ai planetei vin la iCEE.fest, în 14 si 15 iunie
![[Juratii FIBRA #2] Casey Bird (Freelance Conceptual Writer): Prefer in general campaniile care isi croiesc drum in viata oamenilor fara sa devina invazive](https://media.iqads.ro/2017/11/casey11-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA #2] Casey Bird (Freelance Conceptual Writer): Prefer in general campaniile care isi croiesc drum in viata oamenilor fara sa devina invazive

A teaser on Creativity by Carlo Cavallone presented by Ursus. “You feed your creativity by exposing yourself to culture and experiences; you train it by constantly making and doing things”

Melanj de 8 creativi din (mai) toate colturile lumii. Juriul complet al festivalului local de creativitate Premiile FIBRA, editia a doua

Tahaab Rais, unul dintre cei mai premiați strategi de publicitate din Orientul Mijlociu, vine în România

Castigatorul campaniei Philips S9000 are oportunitatea de a participa la o calatorie in spatiu in 2016

Jorg Riommi (Publicis): Case study-urile sunt advertising pentru advertising si, apoi, pentru advertiseri. Poate parea fortat, dar cred ca vorbim de o evolutie naturala a industriei

Teodora Migdalovici si eforturile de lobby care aduc reprezentanti romani in juriile competitiilor IAF
