Zorile Store se repozitioneaza sub sloganul "Re-Fresh Yourself"

Zorile Store se repozitioneaza sub sloganul "Re-Fresh Yourself"

Storience a finalizat procesul de repozitionare a brandului Zorile Store, in cadrul caruia agentia a creat o noua poveste de brand, un nou logo, un nou slogan si un nou website pentru reteaua de magazine, informeaza un comunicat emis de CONAN Public Affaires. Sub sloganul "Re-Fresh Yourself", Zorile Store isi propune sa faca publicul sa se simta plin de energie, optimist si confotabil.

Rebrandingul Zorile Store vine la un an de la lansarea magazinului online. Afacerea Zorile Store a inceput ca o retea de magazine pe litoralul Marii Negre in urma cu 6 ani.

"Prin acest rebranding ne pregatim, de fapt, pentru cresterea care va urma. Ne-am propus sa ajungem printre primele trei magazine online de moda sport din Romania, iar pentru asta trebuie sa castigam si mai mult increderea unui public in general sceptic in ceea ce priveste comertul online – romanii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related