PokerStars, pentru prima data in reclamele de la metroul bucurestean

PokerStars, pentru prima data in reclamele de la metroul bucurestean

[UPDATE] PokerStars a lansat in perioada 25 octombrie – 24 decembrie o serie de executii OOH la metrou sub umbrela "Telefonul mobil – Noul star al pokerului online". Aceasta este o componenta a campaniei globale de marketing care il are in centru pe jucatorul de tenis Rafael Nadal si care include executii TV si online.

Rafael Nadal, ambasador al brandului PokerStars din septembrie, promoveaza o aplicatie care permite jocul de poker pe telefon si pe alte tipuri de dispozitive mobile. Executiile OOH pot fi vazute in statiile de metrou Unirii (1 si 2), Victoriei (1 si 2) si Piata Romana, precum si doua din trenurile ce circula pe Magistrala 2. Este prima data cand PokerStars este prezent printre brandurile afisate la metroul bucurestean.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related