[Training IQads Kadett] Dan Brasoveanu (Bitdefender) – ABC-ul Marketing-ului Pay Per Click

[Training IQads Kadett] Dan Brasoveanu (Bitdefender) – ABC-ul Marketing-ului Pay Per Click

Joi, pe 17 ianuarie, seria de training-uri IQads Kadett din 2013 va fi deschisa printr-o sesiune dedicata PPC Marketing-ului, sustinuta de Dan Brasoveanu (Global SEM Manager, Bitdefender).

Prezentarea va debuta cu o introducere in PPC Marketing, Dan urmand sa abordeze ulterior subiecte precum: canale de promovare PPC, tipuri de targetare pentru campanii PPC, care sunt lucrurile care transforma PPC-ul in "eroul ROI-ul" sau motivele pentru care un junior ar vrea sa profeseze in acest domeniu. Training-ul va fi incheiat prin dezbaterea unor studii de caz (campanii Google Search, Facebook, Google Display si campanii integrate).

Dan a avut primul job in online la inceputul anului 2008, cand a lucrat ca Project Manager pentru un site al companiei estoniene Rate Solutions. Un an mai tarziu, s-a alaturat in calitate de Online Marketing Specialist echipei Netbridge Development, in cadrul careia a lucrat pentru site-uri ca auto.ro, bloombiz.ro, animale.ro si hit.ro. A experimentat ulterior online-ul din US si UK din pozitia de Senior SEO/SEM Specialist pentru compania daneza de servicii B2B Netop Business Solutions, iar in 2011 s-a alaturat agentiei digitale Republika Interactive, ca Head of Online Conversions.

Din 2012 face parte din echipa Bitdefender, initial ca Search Engine Marketing Specialist (lucrand pe campaniile globale desfasurate de Bitdefender), iar apoi, ca Global Search Engine Marketing Manager. Dan este absolvent al Universitatii Politehnica Bucuresti, avand expertiza in arii precum: Landing Page Optimization, Conversion Rate Optimization, Display Advertising, Content Generation sau Web Analytics.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related