Cum se vede problema lui "s-a mai facut" la Salonul de Inventica de la Geneva

Cum se vede problema lui "s-a mai facut" la Salonul de Inventica de la Geneva

Plannerului ii sta bine cu problematizarile, asa ca obiceiul de a-si pune intrebari si de a vedea asocieri e in bagajul de mana oriunde s-ar duce. Victor Stroe (Planning Director, Leo Burnett) a mers la a 41-a editie a Salonului de Inventica de la Geneva si, pana si acolo, printre masinarii care mai de care si oameni care in sfarsit nu sunt "din industrie", tot la patimile publicitatii s-a gandit. S-a intors si a pus pe curat intamplarile, cat sa ii faca si pe colegii de breasla sa ridice o spranceana.

Inventatorii seamana cu publicitarii. Au mereu teama lui "s-a mai facut". Cand intri in vorba cu ei, preemptiv se scotocesc de documente ce dovedesc ca e ideea lor, ca e diferita si mult mai buna decat a unui anume altuia care a facut ceva vag asemanator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related