Inaugurarea PUMA Social Store: design inovator si produse exclusiv de lifestyle

Inaugurarea PUMA Social Store: design inovator si produse exclusiv de lifestyle

[citeste articolul de mai jos intr-o pagina cu layout special]
PUMA a deschis primul magazin dedicat in intregime produselor de lifestyle, in cadrul Fabrica Urban Resort, pe strada 11 iunie, nr. 50. In cadrul magazinului vor fi disponibile produse din gama lifestyle-urban, dar si produse de black-label, realizate in colaborare cu designeri renumiti, printre care Alexander McQueen sau Hussein Chalayan.

Spatiul creat este unul multifunctional si modular, fiind caracterizat de mai multe directii: local, eco, retro, electro, versatil, interactiv. Intr-o suprafata de numai 40 mp fiind incluse atat zona de expunere a produselor on-going, cat si cea de prezentare a produselor speciale, zona de proiectii, zona de lounge si cabina de proba.

Conceptul designului interior se bazeaza pe reinterpretarea motivului traditional romanesc. Panza vine sa sugereze spatial, gridul devine structura, ochiul devine pixel, iar pixelul e cubul, prezent la tot pasul in magazin.

PUMA Social Store este si un magazin in care partea de sustenabilitate si amprenta locala au contat foarte mult in procesul de design. Structura de tevi din care este realizat mobilierul este reciclata, iar pe unul din peretii magazinului sunt stocati mini-tabureti imbracati in saci de canepa (material organic), produsi de localnicii din Bihor. De asemenea, peretele pe care sunt expusi pantofii este format din placi de OSB neacoperite cu vopsea.

In magazin exista si un colt dedicat pantofilor personalizati – PUMA Creative Factory. Vizitatorii isi vor putea customiza pe tableta “pumetii” perfecti, alegand culorile preferate si textura dorita dintr-o multitudine de mostre de materiale si culori. Acestia vor fi livrati apoi in termen de 4-6 saptamani.

Texturi folosite

Ca elemente de decor, magazinul iese in evidenta prin mai multe obiecte: trei borcane pline de pantofi vopsiti cu spray in aceeasi culoare, un covor realizat din jachete PUMA si un perete dat cu vopsea neagra, de tabla pe care cei care vin in magazin pot desena cu creta.

Unul din colturile de relaxare a fost amenajat chiar in vitrina, asa ca cei care intra in magazin si vor sa citeasca din cartile sau revistele disponibile o pot face devenind ei insisi manechini pe durata vizitei.

PUMA Social Store este deschis de marti pana duminica, dupa urmatorul program:
marti - joi, duminica: 17:00 - 22:00
vineri: 16:00 - 24:00
sambata: 12:00 - 24:00

In cadrul magazinului vor avea loc periodic activari si petreceri, atat pentru publicul larg cat si cu circuit inchis, pentru artisti. Calendarul acestora urmeaza sa fie anuntat in curand.

Designul interior al magazinului a fost creat de Studio:AM. Echipa din partea studioului a fost formata din Diana Rosu, Bogdan Costea si Bogdan Ciocodeica.

"Conceptul magazinului a luat nastere ca raspuns la nevoia celor de la PUMA de a crea un spatiu interactiv, flexibil, cu un target bine conturat. Ideea noastra a fost ca, lucrand pe un grid, sa facem usoara si fireasca inglobarea elementelor de expunere necesare unui magazin, intr-un spatiu ce se dorea destinat interactiunii, si totodata familiarizarii cu conceptul PUMA. Pe structura fixa metalica, elementele realizate din materiale reciclabile sunt obiecte de mobilier interschimbabile, astfel spatiul devenind flexibil si functional, integrandu-se totodata si in spiritul Fabrica", au declarat reprezentantii Studio:AM.

Echipa din partea PUMA care a a coordonat lansarea magazinului a fost formata din Adina Militaru (Head of Marketing, PUMA Balkans) si Dan Crisan (General Manager, PUMA Romania).

Despre PUMA
PUMA este una dintre companiile de top din Sportlifestyle care face design si productie de incaltaminte, haine si accesorii. Brandul este dedicat muncii care poate ajuta lumea, sprijinind Creativitatea si Sustenabilitatea si ramanand devotat principiilor de a fi corecti, cinstiti, pozitivi si creativi in deciziile luate si actiunile intreprinse. PUMA incepe cu Sport si se incheie cu Moda. Compania, fondata in 1948, isi distribuie produsele in peste 120 de tari, are peste 9.000 de angajati in intreaga lume si sedii la Herzogenaurach/Germania, Boston, Londra si Hong Kong.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related