Andu, Traian si Elena – personajele principale din noua campanie HOSPICE, semnata de WoPA

Andu, Traian si Elena – personajele principale din noua campanie HOSPICE, semnata de WoPA

WoPA (Weapons of Public Attraction) a creat campania "Directioneaza 20%" pentru HOSPICE Casa Sperantei, care are in centru trei vizualuri cu nume generice ale persoanelor care sufera de boli incurabile, in stadii avansate, in Romania: Andu, Traian si Elena. Campania e declinata pe outdoor, online, social media si indoor si a fost lansata pentru a sprijini strangerea de fonduri pentru organizatia medicala non-profit, arata un comunicat emis de agentie.

Campania se adreseaza in principal companiilor medii si mici, care pot directiona 20% din impozitul anual pe profit catre HOSPICE Casa Sperantei, prin intermediul Legii sponsorizarii – sprijinind astfel o mai buna ingrijire a bolnavilor incurabili, fara nici un cost asociat companiilor care aleg sa sprijine aceasta cauza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related