Andu, Traian si Elena – personajele principale din noua campanie HOSPICE, semnata de WoPA

Andu, Traian si Elena – personajele principale din noua campanie HOSPICE, semnata de WoPA

WoPA (Weapons of Public Attraction) a creat campania "Directioneaza 20%" pentru HOSPICE Casa Sperantei, care are in centru trei vizualuri cu nume generice ale persoanelor care sufera de boli incurabile, in stadii avansate, in Romania: Andu, Traian si Elena. Campania e declinata pe outdoor, online, social media si indoor si a fost lansata pentru a sprijini strangerea de fonduri pentru organizatia medicala non-profit, arata un comunicat emis de agentie.

Campania se adreseaza in principal companiilor medii si mici, care pot directiona 20% din impozitul anual pe profit catre HOSPICE Casa Sperantei, prin intermediul Legii sponsorizarii – sprijinind astfel o mai buna ingrijire a bolnavilor incurabili, fara nici un cost asociat companiilor care aleg sa sprijine aceasta cauza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related