Dirk Singer (Rabbit): Smartphone-urile sunt noua nicotina

Dirk Singer (Rabbit): Smartphone-urile sunt noua nicotina

La inceputul prezentarii lui de la ICEEfest, Dirk Singer a spus trei lucruri esentiale despre el: ii plac cifrele, este un “rabbit” si ii place sa faca poze cu telefonul. Rabbit este agentia de social media pe care Dirk a infiintat-o in Anglia si care a castigat premiul de “cea mai buna agentie de social media a anului 2012” la Social Buzz Awards. Printre clientii pentru care lucreaza se numara Gatwick Airport, Champion sau AVG.

Prima problema interesanta pe care a ridicat-o a fost utilitatea fotografilor profesionisti in era smartphone-urilor, cand practic oricine poate sa faca o fotografie. Sunt fotografii profesionisti o specie pe cale de disparitie? Aparent da, daca ar fi sa ne luam dupa exemplul publicatiei Chicago Sun Times, care si-a concediat toti fotografii in luna martie a acestui an si a obligat redactorii sa urmeze un curs de fotografie cu iPhone-ul. De suferit nu au numai cei care si-au pierdut joburile, ci si jurnalistii care nu mai trebuie doar sa scrie, ci si sa faca fotografii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related