Media Fact Book 2013: "Ne asteptam ca anul acesta TV-ul sa scada, ajungand la o cota de piata de 62%, fata de 64% cat avea in 2012"

Media Fact Book 2013: "Ne asteptam ca anul acesta TV-ul sa scada, ajungand la o cota de piata de 62%, fata de 64% cat avea in 2012"

Initiative a lansat editia din 2013 a Media Fact Book, care cuprinde o analiza asupra pietei romanesti de media, o comparatia intre Romania si alte tari din zona CEE, precum si tendintele pentru 2013, informeaza un comunicat emis de GolinHarris.

Printre rezultatele studiului se numara si faptul ca segmentul de performance media a avut cea mai mare crestere in 2012 (cu 47% mai mult fata de 2011) din punct de vedere al bugetelor atrase. Aceasta este o urmare a fragmentarii atentiei consumatorilor si a nevoii lor de a accesa continut personalizat.

"Fragmentarea atentiei consumatorului de media traseaza noi coordonate in stabilirea strategiilor de comunicare media ale brandurilor. Suprapunerea consumului pe doua sau mai multe medii este din ce in ce mai prezenta – TV, laptop, tableta si mobile este doar un exemplu. In aceste conditii e necesara construirea de strategii multiscreen, multichannel sau multidisciplinare, desi nu este prima oara cand discutam despre intrepatrunderea dintre offline, online, BTL si PR. Acum consumatorul poate fi atras prin mesaje cu continut personalizat sau cu un grad de interactiune ridicat. Este evident ca brandurile trebuie sa fie prezente in toate zonele de unde consumatorul culege informatie si continut. Totodata, presiunea pe rezultate - sales, leads, engagement, actions - a crescut, aducand performance media in centrul atentiei, in mixul digital al clientilor", a declarat Alexandra Olteanu (Managing Director, Initiative).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related