Loveworks, o carte despre lovemarks lansata de Saatchi & Saatchi la Cannes 2013

Saatchi & Saatchi lanseaza cartea "Loveworks: Cum oamenii de marketing de top din lume fac conexiuni emotionale pentru a castiga in contextul actual de piata" la Cannes 2013, informeaza un comunicat emis de Saatchi & Saatchi PR. Cartea, scrisa de Brian Sheehan, pune accentul pe beneficiile pe care filosofia Lovemarks le poate avea asupra studentilor care studiaza afaceri, marketing si publicitate, precum si pentru oricine este interesat de mecanismele schimbarii sociale.

Brian Sheehan este profesor de publicitate la S.I. Newhouse School of Public Communications din cadrul Universitatii Syracuse, New York. Sheehan a facut parte din echipa Saatchi & Saatchi timp de 25 de ani, alaturandu-se agentiei din New York de cand a absolvit universitatea. El a fost CEO al Saatchi & Saatchi in Japonia si Australia si la Team One din Los Angeles.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related