Legea Udrea la raport: cum arata industria OOH dupa implementarea noilor reguli

Legea Udrea la raport: cum arata industria OOH dupa implementarea noilor reguli
Sursa: ArhivaFoto.ro

Legea nr. 185/2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, intrata in vigoare luni, 8 iulie 2013, urmareste sa ofere coerenta imaginii oraselor din Romania, sa prezerve calitatea peisajului si sa protejeze valorile mediului natural si antropic, dupa cum se precizeaza in textul legii. Pentru prima data, se creeaza un cadru de reglementare unitar in acest domeniu si se fixeaza un set de reguli clar pentru amplasarea bannerelor, afiselor, panourilor sau mesh-urilor urbane. Agentiile de publicitate romanesti trebuie sa respecte un nou set de reguli, iar pentru a vedea care sunt cele mai importante schimbari prin care va trece piata de outdoor de la noi, am stat de vorba cu trei avocati, Adriana Costache (Baroul Bucuresti si coordonator Jurisdinamica.ro), Alina Melcescu (Avocat Senior, bpv GRIGORESCU STEFANICA) si Amalia Lincaru (Avocat Colaborator, bpv GRIGORESCU STEFANICA), pe care i-am rugat sa ne puncteze cele mai relevante aspecte ale legii, dar si cu doi reprezentanti ai industriei, Bogdan Vasile (Presedinte, Romanian Outdoor Advertising Association - ROAA) si Andreea Timofte (General Manager, MVcom), care ne-au vorbit despre impactul pe care le au noile reglementari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related