"Feel More”, noua campanie STEFANEL toamna-iarna 2013-2014

"Feel More”, noua campanie STEFANEL toamna-iarna 2013-2014

STEFANEL lanseaza o noua campanie prin care indeamna femeile sa se reintoarca la valorile care conteaza cu adevarat, anunta un comunicat din partea agentiei RANEvents.

Campania doreste sa puna pret pe senzatii si sentimente, folosind urmatoarele canale: TV, internet, presa scrisa, outdoor, cataloage si social media (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest si Youtube).

Campania pentru print a fost realizata in Hampton, New York, intr-un shooting semnat de fotograful Matt Jones. Spotul video a fost regizat de Patrick Guedj si Maeva Delacroix, iar coloana sonora este "Dance on my skin" by Mi & L'au.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

RAN EVENTS Communication

RAN Events Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Events inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o echipa de... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related