Despre evolutia in cariera a unui tanar antreprenor in domeniul publicitatii

Despre evolutia in cariera a unui tanar antreprenor in domeniul publicitatii

Andrei Iordache (Creative Director & Co-Founder, UPDIVISION) are 25 de ani si pana in prezent a lucrat ca Director de Creatie si Senior Copywriter pentru peste 70 de branduri din 29 de industrii.

La 19 ani s-a angajazat copywriter la Ogilvy & Mather iar la 21 de ani facea parte din The Collective, cea mai mare retea de freelance copywriteri premiati din Europa. La 22 de ani a pus bazele UPDIVISION Create, agentie de branding si creatie publicitara, centrata pe obtinerea de rezultate mari cu bugete mici.

Am discutat cu Andrei despre meseria de copywriter, despre inceputurile in freelancing si dificultatile intampinate in calitate de antreprenor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related