Daca va place de Will Ferrell si vreti sa urle la voi, sigur o sa va topiti dupa noua campanie Dodge. Intr-o frenezie lansata pe YouTube, actorul apare in nu mai putin de zece spoturi in care-si demonstreaza talentul de om rau si prezinta noul model Durango. Are mustata, e imbracat intr-un costum visiniu, se ia de doi balerini, de un ponei si de tine, in general.
Ideea e a celor de la Wieden + Kennedy Portland si e bazata pe lansarea "Anchorman 2", un film care prezinta povestea lui Ron Burgundy, un prezentator de stiri din anii ’70, jucat de Ferrell. O comedie bineinteles, in care Burgundy e acest personaj care vrea sa-si regaseasca faima pierduta si o face printr-o multime de situatii inadecvate social.
Combinatia e, zic eu, extrem de reusita: Ron Burgundy incearca, in campania Dodge, sa vanda o masina din viitor pe baza cunostintelor pe care le are el in ani ’70. Se pare ca cele zece spoturi de pana acum sunt doar o parte din cele saptezeci care vor fi eliberate in online pana in 2014, cand se lanseaza noul model Durango.
Acum va rog sa va relaxati si sa va lasati purtati de Will Ferrell in lumea lui Ron Burgundy si a noului Dodge, murdara si plina de necunoscute. Spoturile au cate treizeci de secunde, deci nu va speriati.
Aici tipa la doi dansatori:
Aici vorbeste despre torpedoul masinii si despre ce lucruri incap in el. Face si aluzii sexuale:
Aici rade de un cal:
Aici nu stie sa pronunte MPG:
Aici urla din nou la cei doi dansatori:
Aici vorbeste din nou despre torpedo:
Aici face misto iar de un cal si de "copilul" acestuia:
Aici se ia din nou de dansatori, mai pe larg:
Aici vrea sa ne convinga sa intram intr-un Dodge:
Si aici spune "Dodge" de vreo 20 de ori:
Asteptam si restul de saizeci.





















