Campania pentru suplimentul nutritiv NeuroAge exploateaza problemele de concentrare ale publicului

Campania pentru suplimentul nutritiv NeuroAge exploateaza problemele de concentrare ale publicului

Weapons of Public Attraction (WoPA) a realizat campania de comunicare pentru suplimentul nutritiv NeuroAge, informeaza un comunicat emis de agentie. Recent introdus pe piata locala de compania de consultanta farmaceutica MedMen, produsul este promovat in cabinete medicale si in farmacii prin mesaje informative in punga de medicamente, pe reteta medicala, cardul customizat, flyer si materialele de prezentare stiintifica. De asemenea, NeuroAge e promovat prin intermediul website-ului neuroage.ro, a bannerelor si a afiselor indoor.

Vizualurile pornesc de la imagini puternice si mesajele fac apel direct la consumator, care este incurajat sa concluzioneze singur daca are nevoie de produsul NeuroAge.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related