[Adio, 2016] Ionut Datcu, WOPA: Anul asta am primit oficial confirmarea ca bullshit-ul este out

[Adio, 2016] Ionut Datcu, WOPA: Anul asta am primit oficial confirmarea ca bullshit-ul este out

Ionut Datcu, Managing Partner WOPA, nu crede ca a fost un an urat, ci doar unul plin de schimbari care ne-au luat pe nepregatite. Asa ca nu ii ureaza nimic. Spera doar ca industria de publicitate va intelege mesajul consumatorilor, devenit destul de clar anul acesta: gata cu bullshit-ul!

 

Aglomeratie. Schimbare.

 

De ce zici ca a fost urat? Nu, nu a fost urat, doar a marcat o serie de schimbari esentiale socio-politice. Ce reprezinta asta si cum va afecta publicitatea, vom vedea.

Momentan, industria de advertising romaneasca ar trebui sa inteleaga bine un singur mesaj: gata cu bullshit-ul!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related