[Adio, 2016] Ionut Datcu, WOPA: Anul asta am primit oficial confirmarea ca bullshit-ul este out

[Adio, 2016] Ionut Datcu, WOPA: Anul asta am primit oficial confirmarea ca bullshit-ul este out

Ionut Datcu, Managing Partner WOPA, nu crede ca a fost un an urat, ci doar unul plin de schimbari care ne-au luat pe nepregatite. Asa ca nu ii ureaza nimic. Spera doar ca industria de publicitate va intelege mesajul consumatorilor, devenit destul de clar anul acesta: gata cu bullshit-ul!

 

Aglomeratie. Schimbare.

 

De ce zici ca a fost urat? Nu, nu a fost urat, doar a marcat o serie de schimbari esentiale socio-politice. Ce reprezinta asta si cum va afecta publicitatea, vom vedea.

Momentan, industria de advertising romaneasca ar trebui sa inteleaga bine un singur mesaj: gata cu bullshit-ul!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related