Porsche 911, promovat printr-o serie de printuri retro

Porsche 911, promovat printr-o serie de printuri retro

"Rear Horsepower" este numele noii campanii dezvoltate de agentia Fred & Farid Shanghai pentru Porsche 911. Cuprinzand o serie de printuri care au fost declinate si in OOH, campania prezinta o metafora a constructiei speciale a Porsche 911, care, spre deosebire de majoritatea modelelor de automobile de pe piata, are motorul sub capota din spate. Aceeasi agentie a semnat pentru brand si campaniile 911 Away, respectiv 911 Anniversary, campania care aniversa 50 de ani de la primul Porsche 911, arata un comunicat din partea Fred & Farid. 

Echipa care a lucrat la proiect este formata din: Feng Huang (Creative Director), Laurent Leccia (Associate Creative Director), Carsten Balmes, Estrella Yang (Brand Supervisor), Gregoire Chalopin, Vivian Wang (Account Director), Laurent Leccia (Art Director), Laurent Leccia (Copywriter), Joanne Zhou, Terry Jin (Agency Producer), Marc Burckhardt, Asaphz (Illustrator), Happy Finish (Illustrator).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related