S-a deschis perioada de inscrieri pentru Cresta Awards 2014

S-a deschis perioada de inscrieri pentru Cresta Awards 2014

Cresta Awards, festivalul ce din 1993 premiaza excelenta internationala in creativitate si comunicare, anunta deschiderea sesiunilor de inscrieri pentru cea de-a 22-a editie. Inscrierile se incheie pe 7 martie. 

La editia din 2013 au fost inscrise mai mult de 3200 de lucrari din 52 de tari diferite. Printre castigatori se numara campania “Dumb Ways to Die”, de la McCann Melbourne, Family Business, Stockholm pentru ambalajele “Unique'” ale  Absolut Vodka si grupul Havas Worldwide, desemnat reteaua anului 2013.

Pentru editia din 2014, in competitie poate fi inscrisa orice campanie de comunicare inceputa dupa 1 ianuarie 2013. Categoriile sunt: TV/Cinema/Online Film, Press, Outdoor, Radio, Ambient Media, Interactive, Direct Marketing, Integrated Campaigns, Promotions & Incentives, Design, Crafts si  Branded Entertainment, introdusa anul acesta. Taxa de inscriere este de 395$ pentru creatiile individuale si de 195$ pentru campanii. Pentru categoria Integrated Campaigns, taxa este de 650$. Lucrarile pot fi inscrise online,  pe site-ul competitiei. Castigatorii celei de-a 22-a editii a festivalului vor fi anuntati pe 20 octombrie, 2014.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related