Wunderman: Clientii castigati in 2013 sunt KLM, Scandia Foods, Unilever (Magnum), DHL

Wunderman: Clientii castigati in 2013 sunt KLM, Scandia Foods, Unilever (Magnum), DHL

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Wunderman povesteste in continuare Joaquin Bonilla (Managing Partner si Executive Creative Director).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In acest moment Wunderman se afla pe un trend usor ascendent.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei  
Anul 2013 a fost un an in care decizia cu importanta majora pentru business a fost aceea de a creste focusul pe componenta digitala. Am investit mai mult in online si continuand astfel strategia agentiei de a propune clientilor intotdeauna proiecte care pornesc din online si au ecou in offline.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Philip Morris, Ford, Brown Forman, Nokia, Microsoft, KLM (2013), Scandia Foods (2013), Unilever (Magnum) (2013), Novartis, DHL (2013).

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Campania Marlboro Don’t Be a Maybe, lansarea inghetatei Magnum Gold pentru Algida, Unilever, lansarea campaniei de comunicare Lessordinary pentru Finlandia Vodka, campania Jack Daniel’s Birthday, Pate Bucegi (lansarea aplicatiei de Facebook Copacul Familiei Bine Crescute), Ford (Lansarea aplicatiei  de Facebook 150 de ani de la nasterea lui Henry Ford), Ford “Kuga Drive to Wembley”, “Tu ce ai face pentru noul Ford Fiesta” si “Soferul Anului” si  campania de endorsement pentru Nokia Lumia 920.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
Cristina Lambru - Senior Copywriter, care de curand a preluat functia de Digital Associate Creative Director, Alexandru Parvu - Senior Art Director,  Alex Eftimie - Copywriter/Content Manager, Laurentiu Lupu - Art Director, Daniela Matei - Social Media Manager, Andrei Niculescu - Copywriter, Ana Maria Rudan - Digital Account Manager si Mona Voinescu - Account Manager.

Care sunt coordonatorii departamentelor din agentie in 2014
Creatie: Joaquin Bonilla - Executive Creative Director, cu Ana Bitu - BTL Associate Creative Director si Cristina Lambru - Digital Associate Creative Director

Strategie: Carmen Sterian

Digital:  Atena Chiper

Departamentul de BTL: Magda Iancu

Client Service: Tereza Munteanu si Ileana Badiu

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Din punctul de vedere al departamentului de creatie este evident ca marea provocare este de a veni cu concepte mult mai creative in baza unui buget mai mic, clientii se indreapta mult in directia unei experiente ON to OFF line… campaniile simpatice nu mai sunt suficiente daca nu au la baza si experienta consumatorului. Daca in anii trecuti castigarea viralitatii cu un mesaj era o intamplare fericita, in 2014 acest lucru a devenit obligatoriu.

Ce am invatat in 2013, ca si in anii anteriori, este ca business-ul functioneaza datorita echipei, oamenilor dedicati din agentie, si de aceea investim constant in ei si expertiza lor. Lucram intr-o piata intr-o continua dinamica, iar cine nu se reinventeaza si nu simte vantul schimbarii nu are sanse de crestere si evolutie.

Asteptari la inceput de an
In acest moment ne pregatim pentru lansarea campaniilor din vara. Ne asteapta multe activitati ON si OFF trade, dar si ON si OFF line. In vara vom pregati lansarea pe piata din Bulgaria a unui produs din familia Algida si speram sa ne bucuram de acelasi succes pe care l-am avut cu lansarea Magnum Gold in Romania. Clientul DHL, castigat in 2013, va reveni in forta cu Maratonul si, de asemenea, tot in perioada verii vom lansa impreuna cu un alt client o campanie nationala in care accentul va fi pus pe valorile traditionale ale familiei romanesti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related