Cif si McCann Bucuresti pregatesc o campanie impotriva expunerii copiilor la mesaje violente in spatiul public

Cif si McCann Bucuresti pregatesc o campanie impotriva expunerii copiilor la mesaje violente in spatiul public

Cif pregateste in perioada urmatoare o campanie care are ca scop limitarea expunerii celor mici la agresivitate si ferirea lor de interactiunea cu mesajele vulgare si discriminatorii din fata blocului, de pe peretele din curtea scolii sau de pe gardurile parcului, anunta un comunicat din partea McCann Bucuresti.

In urma unui studiu demarat de Organizatia Mondiala a Sanatatii, in 2010, in mediul scolar din Romania, peste jumatate dintre copiii si tinerii intervievati au fost implicati intr-un caz de violenta verbala, iar locul unde acesta s-a desfasurat fiind: pe strada, in cartierul in care locuiesc, la scoala si pe strada, in alt cartier decat cel in care locuiesc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related