[UPDATE] Castigatorii din Romania la EMEA SABRE AWARDS 2011: The Practice, Nicola Porter Novelli, McCann Erickson

[UPDATE] Castigatorii din Romania la EMEA SABRE AWARDS 2011: The Practice, Nicola Porter Novelli, McCann Erickson

Agentiile din Romania premiate cu Gold la editia 2011 a premiilor SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) sunt The Practice, Nicola Porter Novelli si McCann Erickson, potrivit listei publicate de The Holmes Group (http://bit.ly/kiQp0s). 
The Practice, care a avut 5 nominalizari la aceasta editie, a primit trofeul Gold SABRE Award pentru cea mai buna campanie din categoria “Employee Communications” pentru programul “Crazy About Computers”, realizat pentru TechTeam Global. Campania The Practice a concurat cu proiecte din tari cu traditie in PR, precum Marea Britanie sau Spania, cat si cu proiectul “Petrom City: The Campus Headquarters”, realizat de Ogilvy Romania.
"Am lucrat cu foarte mare entuziasm la aceasta campanie, asa cum facem pentru fiecare dintre clientii nostri, si ne-am bucurat de o colaborare frumoasa cu echipa TechTeam Global. Vrem sa le multumim pentru increderea pe care ne-au acordat-o, pentru ca sunt un client indraznet si ne incurajeaza sa fim creativi in tot ceea ce facem”, declara Oana Bulexa (Client Service Director, THE PRACTICE) intr-un comunicat emis de agentie. 
Nicola Porter Novelli a fost premiata cu Gold la categoria “The Balkans” pentru campania “Right to Read”, dezvoltata pentru OTP Bank.
[UPDATE] "Ne-am aliniat initiativei retelei internationale Porter Novelli si am participat la SABRE Awards cu o campanie OTP Bank in care credem foarte mult, care are o componenta emotionala sustinuta si care a primit prin acest premiu recunoasterea pe care o merita. Este un efort de echipa, dublat de increderea clientului in recomandarile noastre pentru a implementa un proiect de o asemenea anvergura. Dincolo de premiu in sine, ne bucura rezultatele campaniei: faptul ca mai mult de 11.000 de copii au acces la biblioteci dotate corespunzator. In total, s-au strans in urma donatiilor peste 30.000 de carti, iar campania va continua si anul acesta. Suportul oamenilor din toata tara, al institutiilor statutului, dar si al ONG-urilor, ne incurajeaza sa continuam demersul. Interesul pentru campanie poate fi evaluat si la o privire fugara pe Facebook, unde cifra de fani depaseste in prezent 16.000 de utilizatori", a declarat Sorina Mihai (Managing Partner, Nicola Porter Novelli).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related