Godmother despre BTL-ul de acum incolo: Cum transformam posibilii clienti in clienti?

Godmother despre BTL-ul de acum incolo: Cum transformam posibilii clienti in clienti?

Daca, de obicei, prima intrebare din cadrul unui interviu imi apartine, cu Godmother a fost putin diferit. Valentin Vacarus (Managing Director) a inceput intrebandu-ma ce stiu despre Godmother. Cate putin din ce am aflat: Godmother a inceput ca o companie de productie publicitara si s-a transformat in agentie full-service in 2009. De atunci, agentia a crescut continuu, cresterea de anul trecut fiind de aproximativ 20%. In continuare, discutia cu Valentin si cu Andreea Ropotan (BTL Manager) s-a axat pe ce inseamna zona de BTL pentru Godmother, pe eficienta evenimentelor si relatia lor cu vanzarile clientilor. Mai multe, in randurile ce urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related