[Bilant 2019] Valentin Vacarus: Traim în BTL golden age. Este perioada in care brandurile cauta sa se umanizeze

[Bilant 2019] Valentin Vacarus: Traim în BTL golden age. Este perioada in care brandurile cauta sa se umanizeze

Epoca de aur a evenimentelor este iar aici. BTL a fost pe val in 2019 si va sta acolo si in 2020, crede Valentin Vacarus, Managing Director Godmother. Locul de intalnire al brandurilor cu publicul educat e la festivaluri, concerte, activitati sportive, iar campaniile de lansare vor avea in centru testarea si experimentul. 

Aici va fi focusul in 2020: comunicare mai putin intruziva. Anul acesta se va vedea preocuparea brandurilor de a livra mai bine, mai personal, mai eficient, mai putin intruziv. Valentin Vacarus pastreaza ce a fost bine in 2019, uita de cele rele si asteapta ce e mai bine de la 2020: mai putina presiune si mai multa veselie in industria creativa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related