12 instrumente de gandire creativa extrase din campanii de publicitate premiate la festivaluri (1)

12 instrumente de gandire creativa extrase din campanii de publicitate premiate la festivaluri (1)

L-am cunoscut pe Yonathan Dominitz in octombrie 2013, cand a venit in tara ca sa tina un training despre creativitate pentru agentia romaneasca Lowe&Partners. GolinHarris a aranjat o intalnire cu fondatorul Mindscapes, cu care planuisem sa discut despre particularitatile creativitatii, instrumentele grozave care inspira inovatia si tiparele din spatele campaniilor de publicitate fresh si eficace. Mindscapes e o campanie dedicata in totalitate intelegerii tiparelor de gandire care au condus la cele mai notabile reclame, care au castigat vreodata un premiu pentru creativitate. Fondata in 2006, compania a descoperit pe parcursul anilor douasprezece instrumente care ajuta la conceperea unor campanii publicitare de succes. La asta ma gandeam cand am vorbit cu Yonathan Dominitz.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Sectiune



Related