Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Vin, Whiskey & Vodka si Bere in online in martie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Vin, Whiskey & Vodka si Bere in online in martie 2014

Categoria Vinuri a generat in luna martie a acestui an 643 de aparitii in online, cu 5% mai multe ca in luna februarie, si un viewership de putin peste un milion. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de bloguri si forumuri, unde s-a inregistrat o scadere de 31%. Vizibilitatea in presa online a crescut foarte putin, cu doar 0.8%. Vizibilitatea pe bloguri si forumuri a crescut, in schimb, cu peste 30%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related