Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in martie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in martie 2014

Lactate si Branzeturi

Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna martie 2014 aproape 1.500 de aparitii in online, cu 38% mai multe ca in luna februarie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut pe toate canalele analizate, respecti cu putin peste 9% in presa online, cu putin sub 18% pe bloguri & forumuri si cu 53% pe retelele sociale.

 

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de Activia, Napolact si Fruzu.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate si Branzeturi in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Activia, Napolact si Covalact De Tara.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva.

Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Cele mai de succes postari vin din partea Actimel Romania si La Colline.

 

Carne si Mezeluri

Sectorul Carne si Mezeluri a generat in luna martie 2014 peste 1.000 de aparitii in online, cu 46% mai multe ca in luna precedenta, si un viewership de peste 1 milion. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna februarie in presa online cu aproape 13%, pe bloguri & forumuri cu peste 190%, iar pe retelele sociale cu aproape 55%.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Carne si Mezeluri in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de CrisTim, Agricola Bacau si Scandia Sibiu.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Carne si Mezeluri in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Gepeto Company, Scandia Sibiu si Transavia.Toate cele bune.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva.

Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Cele mai de succes postari vin din partea brandurilor Scandia Sibiu si Gepeto Company.

FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Related