Campania "I Am Mumbai" castiga marele premiu la Intercontinental Advertising Cup

Campania "I Am Mumbai" castiga marele premiu la Intercontinental Advertising Cup

Campania "I am Mumbai", realizata de agentia Taproot India, este marea castigatoare a celei de-a saptea editii Intercontinental Advertising Cup, care si-a desemnat castigatorii saptamana trecuta la Belgrad.

In cadrul competitiei se intrec numai campanii aflate pe listele scurte ale 4 festivaluri de publicitate regionale: ADC*E, Golden Drum, ADFEST si FIAP. Juriul international care se pronunta asupra castigatorilor este format din membrii juriilor acelorasi festivalurie mentionate mai sus. Ei iau in considerare cate 5 nominalizari facute pentru 39 de categorii, impartite la randul lor in 3 grupuri: Best of Product & Services; Best of Media, Direct Marketing, PR, Design; Best of Admaking. La aceasta editie au fost declarati 33 de castigatori, la cateva dintre categorii nefiind suficienti candidati. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related