Meseriasul din Carpati. Carpatcement lanseaza prima campanie adresata consumatorului final

Meseriasul din Carpati. Carpatcement lanseaza prima campanie adresata consumatorului final

Rusu+Bortun Brand Growers semneaza lansarea unui nou produs: cimentul Z100, un produs din portofoliul Carpatcement pentru zidarie si tencuiala care completeaza necesitatile utilizatorilor din mediul de constructii. Alaturi de Rusu+Bortun Brand Growers, campania a fost supervizata de agentia de consultanta in management The CSR Agency. Prima etapa a campaniei se desfasoara in perioada aprilie - mai si cuprinde creatii radio, print, instore, outdoor.

Meseriasul din Carpati reprezinta platforma de comunicare pentru Z100, un produs romanesc pentru constructii ai carui utilizatori sunt, aproape in exclusivitate, meseriasii romani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related