Dragos Tuta (The CSR Agency): Nevoia mare de educatie este la nivelul executivilor, al membrilor board-urilor si al altor manageri care cred ca CSR sau Sustenabilitate inseamna donatii sau proiecte sociale care sa genereze aparitii in presa

Dragos Tuta (The CSR Agency): Nevoia mare de educatie este la nivelul executivilor, al membrilor board-urilor si al altor manageri care cred ca CSR sau Sustenabilitate inseamna donatii sau proiecte sociale care sa genereze aparitii in presa

Crezi ca lumea e o mare de oameni cu mentalitatea "merge si-asa"? Sau ca mediul romanesc - economic, politic, social - fie corupe, fie impotmoleste si inghite. Te anunt ca o sa ai de-a face cu o anomalie in sistem; ia forma unei agentii de consultanta in sustenabilitate/ management responsabil si echipa din spatele ei, "prezidata" de fondatorul Dragos Tuta.

The CSR Agency a fost infiintata de acesta in anul 2011, impreuna cu Andrei Bortun in calitate de "silent partner". La inceput,  au avut de-a face cu o piata inexistenta. Asa ca Dragos a incercat sa aduca nevoia de consultanta in management responsabil in mindset-ul companiilor romanesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related