Berea iti tine partea cand vrei sa vezi si tu meciul

Berea iti tine partea cand vrei sa vezi si tu meciul

Aproape ca a venit timpul sa ne mutam cu biroul pe terenurile de la Daimon Sports Club pentru o noua editie a Cupei Agentiilor la Fotbal, sustinuta de Event Stuff si echipata de PUMA, iar pofta pentru fotbal ne creste vazand cu ochii. Si universul e in linie cu noi, fara doar si poate, pentru ca tot dam de fotbal si bere aproape peste tot unde ne uitam.

Iata peste ce-am mai dat si ne-au inspirat: 2 spoturi despre fotbal, facute de branduri de bere (berea Foca din Brazilia si Heineken) cu 2 initiative neconventionale si pe care nu le putem trece cu vederea.

Ambele vin in sprijinul barbatilor care intalnesc obstacole in vizionarea meciurilor din Champion's League. Pentru ca fix atunci cand ti-e lumea mai draga, intervin probleme – munca, sefi, sotie sau iubita si alti factori externi care nu te lasa, dom'le, sa te bucuri de fotbal si de viata.

Incepem cu noul brand brazilian de bere Foca, care, impreuna cu Grey Brazil, a empatizat cu barbatii care se chinuie si se dau peste cap sa se ascunda de sef cand vor numai sa se uite la fotbal in timpul programului. Asa ca ce-au facut? Cu un avocat alaturi, s-au jucat cu legea privind libertatea religioasa, care, in Brazilia, spune ca oamenii au dreptul sa paraseasca locul de munca pentru a-si practica religia.

Vedeti mai jos cum a devenit fotbalul cult religios printr-un simplu act inregistrat la notar.

La munca, deci, problemele s-au rezolvat. Raman intreruperile din viata personala si, in principal, partenera de viata intra aici, care de cele mai multe ori, nu participa la entuziasmul microbist. Dar ce e garantat sa-i trezeasca ei entuziasmul, s-au gandit Heineken si Wieden + Kennedy Sao Paulo? Pantofii.

Rezulta un mod bun de a tine pe toata lumea fericita: sa organizezi in aceleasi 3 ore cu finala o vanzare cu mega-reduceri la pantofi.

Abordarea nu "sufera" de subtilitate sau istetime, nici de rea-intentie, cum declara Octavio Schavion (Creative Director, Wieden + Kennedy) pentru Adweek, dar a atras atentia si s-a comentat despre sexismul din spatele ideii laudabile de a-i proteja pe barbatii microbisti de femei. De pilda, aici, aici si aici.

Intre timp, Real Madrid i-au batut cu 4 la 1 pe Atletico, Heineken ramane Heineken indiferent de sexisme, Foca probabil ca i-a cucerit deja pe brazilieni, iar noi n-am terminat nici pe departe cu fotbalul. Caci tocmai incepe Cupa publicitarilor fotbalisti, pe 29 si 30 mai la Daimon Sports Club, unde te asteptam si daca nu joci, ci doar sustii. Ne vedem acolo.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related