Andrei Cohn: In comunicarea AQUA Carpatica vom continua sa le dam oamenilor mijloace prin care sa poata sa evalueze lucrurile pe care le cumpara

Andrei Cohn: In comunicarea AQUA Carpatica vom continua sa le dam oamenilor mijloace prin care sa poata sa evalueze lucrurile pe care le cumpara

Apa trece, nitratii raman in organismul nostru. Si de-aici se poate naste un intreg lant de neplaceri, mai ales pentru copii. De exemplu, nitratii pot cauza nou-nascutilor "boala albastra", afectiune care, desi asupra adultilor nu are foarte mare impact, pentru cei mici poate fi fatala. In general, nu li se recomanda copiilor sa bea apa cu peste 10mg de nitrati la litru. Nu stiu in ce masura stiati voi asta, eu recunosc ca am aflat cand m-am intalnit cu Andrei Cohn (Managing Partner si Creative Director, CohnandJansen JWT) si Alex Negoescu (Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT) pentru a discuta despre "Testul puritatii", noua campanie de comunicare pentru AQUA Carpatica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related