Despre content marketing via ICEEfest: povesti, design si user experience

Despre content marketing via ICEEfest: povesti, design si user experience

Azi popcornul din Grand Cinema Digiplex a fost inlocuit de informatie pe paine, la ICEEfest 2014. Eu am servit meniul pe baza de content marketing, pregatit de Lee Oden (CEO, TopRank Online Marketing) si Frank Wolfram (Chief Technology Officer, Geometry Global). V-am pastrat si voua putin. Despre prezentarea lui Lee Oden am scris aici, iar despre cea a lui Frank Wolfram va voi povesti in continuare.

Frank ne-a prezentat gandirea din spatele procesului de creare a platformei de content marketing pentru Volkswagen Kombi. Daca numele nu va spune nimic, va zic cine avea acest model de masina: gasca lui Scooby Doo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related