Idei de viitor, crescute pe o platforma Philips si Ogilvy & Mather

Idei de viitor, crescute pe o platforma Philips si Ogilvy & Mather

Philips si Ogilvy & Mather au lansat "Idei de viitor", o platforma de responsabilitate sociala care isi propune sa finanteze proiecte ce vor sa imbunatateasca viata si viitorul copiilor din Romania. Orice utilizator poate inscrie idei direct pe platforma, acestea fiind grupate in jurul a trei teme principale: "Perioada de sarcina", "Start sanatos in viata" si "Recreere prin lumina", arata un comunicat emis de agentie.

La finalul a opt saptamani, trei idei vor fi selectate castigatoare si vor fi implementate de Philips in Romania, printr-o investitie totala de 100.000 de euro.

Campania de comunicare pentru platforma de CSR a Philips Romania are o componenta de digital, sustinuta de un grup de lideri de opinie, precum si de o serie de actiuni de PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related