Andreea Nemens (GMP) despre castigarea pitch-ului pentru Romtelecom si COSMOTE

Andreea Nemens (GMP) despre castigarea pitch-ului pentru Romtelecom si COSMOTE

Candva pe la inceputul anului, o veste maricica rasarea pe piata din Romania: Romtelecom si COSMOTE aveau sa fie rebranduite si incluse sub umbrela Deutsche Telekom. Altfel spus, se anunta intrarea brandului T-Mobile pe piata romaneasca. 

[UPDATE] In Romania, fiind vorba de operatiuni integrate fix-mobil, companiile nu vor utiliza brandurile T-Mobile si nici T-Home. Ambele companii vor fi prezente pe piata sub un brand unic, folosind logo-ul T ca interfata cu publicul. Denumirea oficiala urmeaza sa fie anunta in curand.

[UPDATE 2] Incepand cu jumatatea lunii septembrie, Romtelecom si COSMOTE Romania vor comunica sub acelasi brand: Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (in loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (in loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A). Detalii aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related