MARTIN LINDSTROM, cel mai apreciat guru de marketing si branding din lume, vine pentru prima data in Romania

MARTIN LINDSTROM, cel mai apreciat guru de marketing si branding din lume, vine pentru prima data in Romania

Joi, 2 octombrie, Brand Emotion organizeaza conferinta GET INSIDE THE CUSTOMER’S MIND with Martin Lindstrom – cel mai asteptat eveniment de business al anului dedicat intelegerii comportamentului consumatorului.

Martin Lindstrom este un consultant pentru directori de top din Fortune 100 companii, inclusiv numeroase corporatii precum McDonald’s, Pepsicola, American Express, Pagini Aurii, Procter & Gamble, Microsoft Corporation, Walt Disney Company, Unilever, Nokia, GlaxoSmithKline, IBM,​ plus alte mii de brand-uri internationale​.

In anul 2009, Martin Lindstrom a fost nominalizat de catre revista Time ca fiind una dintre cele mai influente personalitati din lume. Obsesia lui pentru comportamentul psihicului consumatorului si pozitionarea brandurilor l-a ajutat sa conduca numeroase studii globale de milioane de dolari, bazate pe stiinta neurologica si psihologia de cumparare. 

MARTIN LINDSTROM – BEST SELLING AUTHOR  

Martin Lindstrom este un scriitor apreciat de catre toata industria de publicitate.
Brand Washed, Buyology si Brand Sense sunt unele dintre cele mai vandute carti de marketing atat lume , cat si in Romania.
Buyology a fost cartea de marketing a anului 2009 in toata lumea.
Martin a scris numeroase articole pentru Wall Street Journal, Financial Times, USA Today, Newsweek, Fast Company, dar in acelasi timp a avut numeroase aparitii la NBC Today Show, ABC News, SKY si BBC.

CUI SE ADRESEAZA ACEASTA CONFERINTA?
Aceasta conferinta se adreseaza persoanelor influente din zona de marketing, brand managerilor cu atitudine si tuturor creativilor deschisi catre noi metode de publicitate. GET INSIDE THE CUSTOMER’S MIND isi propune sa ajute la dezvoltarea creativitatii si comunicarii brandurilor, de asemenea sa sprijine specialistii din industria marcom sa inteleaga mai bine relatia consumatorilor cu experienta shopping-ului.

GET INSIDE THE CONSUMER’S MIND nu este o conferinta de vanzare de servicii, ci este bazata pe prezentare de knowhow.​

Petrece o zi impreuna cu Martin Lindstrom si invata sa aplici cele mai noi si neconventionale metode de marketing, publicitate si branding. Reconstruieste-ti o noua strategie de brand pentru viitoarele nevoi si cerinte ale consumatorilor.

CE AFLI LA ACEST EVENIMENT?

  • Cum functioneaza creierul consumatorului.
  • Secretele din mintea consumatorului si cum se traduc ele in actiunile brandului dumneavoastra.
  • Cum functioneaza viitoarea generatie de product placement si care este cea mai potrivita metoda pentru brandul dumneavoastra.
  • Noi metode de a ambala si promova povestea brandului dumneavoastra pentru a atrage viitorii consumatori.
  • Cum gandesc si cum actioneaza marile branduri pentru a-si atrage consumatorii. 
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related