Unde-i brandul, unde-i produsul? Se coace o promotie sub acoperire pentru Kinder Bueno

Unde-i brandul, unde-i produsul? Se coace o promotie sub acoperire pentru Kinder Bueno

In publicitate se traieste dupa o realitate absurda, rezumata excelent de cerinta-cliseu, aceasta regula de aur a clientului de care se tot rade, "arata-mi ceva ce nu s-a mai facut". Voi radeti, da' parca nu e rasul vostru.

Exercitiu de imaginatie: care e primul lucru nemaivazut care-ti vine in cap pe brieful asta? Indiferent de brand, de produs, de alte particularitati. E ceva pe cat de esential, pe atat de aparent stupid. O idee care probabil i-a vizitat pe multi, dar a iesit pe usa din spate. Ce sa fie, ce sa fie, oare ce nu s-a mai facut? Suspans.

O reclama la un produs, fara produs; nu tu branding, nu tu nimic. Misiune imposibila: atrage atentia omului indeajuns incat sa graviteze el inspre produs. Plecati bai de-aici, o sa ziceti. Ba nu pleaca nimeni nicaieri, se face.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related