[Ne place / INTL] Gustari de consumat dupa pranz

[Ne place / INTL] Gustari de consumat dupa pranz

Haideti la o pauza de ceai asezonat cu bunatati de pe taramul YouTube:

 - KLM a inaugurat pe aeroportul Amsterdam Schiphol un serviciu Lost & Found pe patru picioare.

 

- Daca nu stiati: Audi Italia, alaturi de Verba DDB, au "implinit" 1 milion de fani pe Facebook cu postari facute numai despre brand. Moment in care au considerat ca isi permit sa introduca in schema si o pisica.

 

 

- TNT si-a propus sa aduca curieratul mai aproape de consumator si isi asuma titulatura The People Network. Ca sa puna punctul pe i, au creat si cateva camioane umane. De campanie s-a ocupat Etcetera/DDB Olanda.

 

- Incheiem cu o portie de freerunning de la Redbull, pusa in scena in spiritul jocurilor video de altadata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related