Pentru clienti: mic studiu despre brief-urile creative

Pentru clienti: mic studiu despre brief-urile creative

- Brief-ul inseamna sa ai un scop clar.
- Brief-urile nu sunt catuse, sunt punctele din care porneste intriga.
- Brief-ul trebuie sa-i inspire pe oamenii insarcinati cu rezolvarea problemei.
- Brief-ul trebuie sa fie flexibil, permanent in schimbare.
- Brief-ul trebuie sa fie scurt si sa descrie intentii + obiective.
- Brief-urile sunt prea descriptive sau vorbesc pe langa subiect.
- Eu nu cred in brief-uri, ci in relatii.

Agentia americana Bassett & Partners a pus problema briefului mai multor oameni creativi care sa detalieze modul in care abordeaza un brief, cum il percep si unde considera ca ar fi loc de mai bine. Totul s-a concretizat intr-un scurtmetraj educativ, pe numele lui Briefly. Lucrurile de mai sus le-au spus in aceasta serie de interviuri urmatorii: John C. Jay (Presedinte, GX si Partener, Wieden + Kennedy), Maira Kalman (Ilustrator), Yves Behar (CEO, fuseproject), Frank Gehry (Fondator, Gehry Partners), David Rockwell (CEO, Rockwell Group) si John Boiler (CEO, 72andSunny).

Sa-i si ascultam.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related