Vasile Alboiu [despre tinerii din agentii]: Atuul cel mai mare al unui tanar in 2014, ca si acum 2430 de ani, este varsta

Vasile Alboiu [despre tinerii din agentii]: Atuul cel mai mare al unui tanar in 2014, ca si acum 2430 de ani, este varsta

"Sa fie modesti. Cel putin la inceput. Intotdeauna ajuta", isi sfatuieste Vasile Alboiu (Creative Director, SENIORHYPER) colegii mai tineri. El spune ca orele muncite sunt principala diferenta dintre generatia lor si a lui.

A trebuit sa fac un scurt sondaj pentru ca sunt 2-3 colegi care se califica la titlul de "cel mai tanar om din agentie". Pana la urma, adevaratul cel mai tanar om din agentie are 22 de ani. L-am angajat dupa un internship de 3 luni. Ne-a placut de el cu toate ca si-a luat licenta doar cu 9,81.

Cred ca pasiunea e cea mai importanta. Pentru ca ea e motorul care pune totul in miscare. Experienta o capata in timp iar talentul si-l poate cultiva alaturi de ceilalti insa pasiunea e cea care o sa-i faca extraordinari toti anii de publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related